Procurement Marketing (PDF)
A Strategic Concept
(Sprache: Englisch)
A compilation of the core aspects of procurement marketing in a way which allows an easier translation of relevant theoretical findings into every-day business. The book adopts a decision-orientated approach, starting with a situation analysis and leading...
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Produktinformationen zu „Procurement Marketing (PDF)“
A compilation of the core aspects of procurement marketing in a way which allows an easier translation of relevant theoretical findings into every-day business. The book adopts a decision-orientated approach, starting with a situation analysis and leading through a heuristic structure to the right combination of procurement tools. A valuable tool for continual reference.
Bibliographische Angaben
- Autor: Udo Koppelmann
- 2013, 1998, 184 Seiten, Englisch
- Übersetzer: A. Lüders
- Verlag: Springer Berlin Heidelberg
- ISBN-10: 3662094592
- ISBN-13: 9783662094594
- Erscheinungsdatum: 09.03.2013
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eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Grösse: 21 MB
- Ohne Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
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