Practical Rendering and Computation with Direct3D 11 (PDF)
(Sprache: Englisch)
Direct3D 11 offers such a wealth of capabilities that users can sometimes get lost in the details of specific APIs and their implementation. While there is a great deal of low-level information available about how each API function should be used, there is...
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
Fr. 64.90
inkl. MwSt.
- Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Practical Rendering and Computation with Direct3D 11 (PDF)“
Direct3D 11 offers such a wealth of capabilities that users can sometimes get lost in the details of specific APIs and their implementation. While there is a great deal of low-level information available about how each API function should be used, there is little documentation that shows how best to leverage these capabilities. Written by active me
Autoren-Porträt von Jason Zink, Matt Pettineo, Jack Hoxley
Jason Zink, Matt Pettineo, Jack Hoxley
Bibliographische Angaben
- Autoren: Jason Zink , Matt Pettineo , Jack Hoxley
- 2016, 648 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1439869766
- ISBN-13: 9781439869765
- Erscheinungsdatum: 19.04.2016
Abhängig von Bildschirmgrösse und eingestellter Schriftgrösse kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Grösse: 80 MB
- Ohne Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kommentar zu "Practical Rendering and Computation with Direct3D 11"
0 Gebrauchte Artikel zu „Practical Rendering and Computation with Direct3D 11“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Practical Rendering and Computation with Direct3D 11".
Kommentar verfassen