On the Future of our Educational Institutions (ePub)
(Sprache: Englisch)
A profound exploration of education and culture is centerstage in Friedrich Nietzsche's enlightening masterpiece, 'On the Future of our Educational Institutions'. This seminal work dissects the decline of classical education and the rise of a formalized...
sofort als Download lieferbar
eBook (ePub)
Fr. 3.00
inkl. MwSt.
- Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „On the Future of our Educational Institutions (ePub)“
A profound exploration of education and culture is centerstage in Friedrich Nietzsche's enlightening masterpiece, 'On the Future of our Educational Institutions'. This seminal work dissects the decline of classical education and the rise of a formalized system. Through a series of five captivating lectures, Nietzsche delves into the true meaning of culture, emphasizing the importance of philosophy, art, and the ideals of Greek and Roman antiquity. With thought-provoking insights, Nietzsche unveils the consequences of a flawed educational model and the detrimental effects of an acroamatic approach to learning.
Bibliographische Angaben
- Autor: Friedrich Wilhelm Nietzsche
- 2019, 177 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Oscar Levy
- Übersetzer: J. M. Kennedy
- Verlag: Good Press
- ISBN-10:
- ISBN-13: 4057664653802
- Erscheinungsdatum: 21.11.2019
Abhängig von Bildschirmgrösse und eingestellter Schriftgrösse kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Grösse: 0.64 MB
- Ohne Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Family Sharing
eBooks und Audiobooks (Hörbuch-Downloads) mit der Familie teilen und gemeinsam geniessen. Mehr Infos hier.
Kommentar zu "On the Future of our Educational Institutions"
0 Gebrauchte Artikel zu „On the Future of our Educational Institutions“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "On the Future of our Educational Institutions".
Kommentar verfassen