Novice Teachers Embracing Wobble in Standardized Schools (PDF)
Using Dialogue and Inquiry for Self-Reflection and Growth
(Sprache: Englisch)
A critical resource for pre-service and practicing teachers, this book addresses what happens when new teachers try to enact inquiry-based and dialogical pedagogy within standardized schools.
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
Fr. 50.90
inkl. MwSt.
- Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Novice Teachers Embracing Wobble in Standardized Schools (PDF)“
A critical resource for pre-service and practicing teachers, this book addresses what happens when new teachers try to enact inquiry-based and dialogical pedagogy within standardized schools.
Autoren-Porträt von Bob Fecho, Dawan Coombs, Trevor Thomas Stewart, Todd S. Hawley
Bob Fecho is Professor of English Education in the Department of Arts and Humanities at Teachers College, Columbia University, USA. Dawan Coombs is Associate Professor of English at Brigham Young University, USA.
Trevor Thomas Stewart is Associate Professor in the School of Education at Virginia Polytechnic Institute and State University, USA.
Todd S. Hawley is Professor of Social Studies Education in the School of Teaching, Learning and Curriculum Studies at Kent State University, USA.
Bibliographische Angaben
- Autoren: Bob Fecho , Dawan Coombs , Trevor Thomas Stewart , Todd S. Hawley
- 2020, 1. Auflage, 146 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1000193756
- ISBN-13: 9781000193756
- Erscheinungsdatum: 30.09.2020
Abhängig von Bildschirmgrösse und eingestellter Schriftgrösse kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Grösse: 6.17 MB
- Ohne Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kommentar zu "Novice Teachers Embracing Wobble in Standardized Schools"
0 Gebrauchte Artikel zu „Novice Teachers Embracing Wobble in Standardized Schools“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Novice Teachers Embracing Wobble in Standardized Schools".
Kommentar verfassen