New Zealand File Level 2 Elementary/Lower-intermediate / Cambridge University Press (PDF)
(Sprache: Englisch)
Called away suddenly to a secret meeting in New Zealand, British spy Ian Munro senses that he is being followed. Who's following him? And why is the coded information he is given so secret that others are prepared to kill for it? Can Munro escape and crack...
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
Fr. 9.90
inkl. MwSt.
- Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „New Zealand File Level 2 Elementary/Lower-intermediate / Cambridge University Press (PDF)“
Called away suddenly to a secret meeting in New Zealand, British spy Ian Munro senses that he is being followed. Who's following him? And why is the coded information he is given so secret that others are prepared to kill for it? Can Munro escape and crack the code? Paperback-only version. Also available with Audio CD including complete text recordings from the book.
Bibliographische Angaben
- Autor: Richard MacAndrew
- 2009, Englisch
- Verlag: Cambridge University Press
- ISBN-10: 0511630050
- ISBN-13: 9780511630057
- Erscheinungsdatum: 04.11.2009
Abhängig von Bildschirmgrösse und eingestellter Schriftgrösse kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Grösse: 1.08 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Family Sharing
eBooks und Audiobooks (Hörbuch-Downloads) mit der Familie teilen und gemeinsam geniessen. Mehr Infos hier.
Kommentar zu "New Zealand File Level 2 Elementary/Lower-intermediate / Cambridge University Press"
0 Gebrauchte Artikel zu „New Zealand File Level 2 Elementary/Lower-intermediate / Cambridge University Press“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "New Zealand File Level 2 Elementary/Lower-intermediate / Cambridge University Press".
Kommentar verfassen