New Technologies and Branding (PDF)
(Sprache: Englisch)
Between cases of study, theoretical panorama and practical reflections, this book gives brand leaders the means to defend their brand in a changing environment, where new technologies and manipulation techniques have rendered old defense schemes obsolete....
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
Fr. 135.00
inkl. MwSt.
- Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „New Technologies and Branding (PDF)“
Between cases of study, theoretical panorama and practical reflections, this book gives brand leaders the means to defend their brand in a changing environment, where new technologies and manipulation techniques have rendered old defense schemes obsolete. Rather than suggesting a reflection from the point of view of the crisis, the authors deal with the question under another, broader theme: conflict.
Autoren-Porträt von Philippe Sachetti, Thibaud Zuppinger
Philippe Sachetti, Associate Director.Thibaud Zuppinger, Strategic Planner.
Bibliographische Angaben
- Autoren: Philippe Sachetti , Thibaud Zuppinger
- 2018, 1. Auflage, 224 Seiten, Englisch
- Verlag: John Wiley & Sons
- ISBN-10: 1119510546
- ISBN-13: 9781119510543
- Erscheinungsdatum: 15.02.2018
Abhängig von Bildschirmgrösse und eingestellter Schriftgrösse kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Grösse: 3.34 MB
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "New Technologies and Branding"
0 Gebrauchte Artikel zu „New Technologies and Branding“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "New Technologies and Branding".
Kommentar verfassen