Narrative Ecologies: Teachers as Pedagogical Toolmakers (ePub)
(Sprache: Englisch)
This book promotes a teacher-centred model of professional development and practice; a model that promotes teachers as active agents as they draw upon a range of factors within a narrative ecology framework to inform their development of pedagogical tools....
sofort als Download lieferbar
eBook (ePub)
Fr. 79.90
inkl. MwSt.
- Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Narrative Ecologies: Teachers as Pedagogical Toolmakers (ePub)“
This book promotes a teacher-centred model of professional development and practice; a model that promotes teachers as active agents as they draw upon a range of factors within a narrative ecology framework to inform their development of pedagogical tools. The combination of narrative methodologies with ecological theories offers a much more nuanced view of teachers professional learning, and Turvey provides an innovative methodological approach to narrative research, supported by an empirical evidence base which crosses educational and socio-cultural contexts.
Autoren-Porträt von Keith Turvey
Keith Turvey is Senior Lecturer in Education at the University of Brighton, UK.
Bibliographische Angaben
- Autor: Keith Turvey
- 2013, 176 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1136775994
- ISBN-13: 9781136775994
- Erscheinungsdatum: 19.03.2013
Abhängig von Bildschirmgrösse und eingestellter Schriftgrösse kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Grösse: 3.03 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Narrative Ecologies: Teachers as Pedagogical Toolmakers"
0 Gebrauchte Artikel zu „Narrative Ecologies: Teachers as Pedagogical Toolmakers“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Narrative Ecologies: Teachers as Pedagogical Toolmakers".
Kommentar verfassen