Music, Informal Learning and the School: A New Classroom Pedagogy (ePub)
(Sprache: Englisch)
This pioneering book reveals how the music classroom can draw upon the world of popular musicians' informal learning practices, so as to recognize and foster a range of musical skills and knowledge that have long been overlooked within music education. It...
sofort als Download lieferbar
eBook (ePub)
Fr. 59.90
inkl. MwSt.
- Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Music, Informal Learning and the School: A New Classroom Pedagogy (ePub)“
This pioneering book reveals how the music classroom can draw upon the world of popular musicians' informal learning practices, so as to recognize and foster a range of musical skills and knowledge that have long been overlooked within music education. It investigates how far informal learning practices are possible and desirable in a classroom context; how they can affect young teenagers' musical skill and knowledge acquisition.
Autoren-Porträt von Lucy Green
Lucy Green is Professor of Music Education in The Institute of Education, University of London, UK.
Bibliographische Angaben
- Autor: Lucy Green
- 2017, 226 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1351916300
- ISBN-13: 9781351916301
- Erscheinungsdatum: 02.03.2017
Abhängig von Bildschirmgrösse und eingestellter Schriftgrösse kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Grösse: 1.59 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Music, Informal Learning and the School: A New Classroom Pedagogy"
0 Gebrauchte Artikel zu „Music, Informal Learning and the School: A New Classroom Pedagogy“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Music, Informal Learning and the School: A New Classroom Pedagogy".
Kommentar verfassen