Multimodal Composing in Classrooms (PDF)
Taking a close look at multimodal composing as an essential new literacy in schools, this volume draws from contextualized case studies across educational contexts to provide detailed portraits of teachers and students at work in classrooms.
- Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Taking a close look at multimodal composing as an essential new literacy in schools, this volume draws from contextualized case studies across educational contexts to provide detailed portraits of teachers and students at work in classrooms.
Mary McVee is Associate Professor, Literacy Studies and Director, Center for Literacy and Reading Instruction, University at Buffalo, State University of New York.
- 2013, 176 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Suzanne M. Miller, Mary B. McVee
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 113663780X
- ISBN-13: 9781136637803
- Erscheinungsdatum: 19.06.2013
Abhängig von Bildschirmgrösse und eingestellter Schriftgrösse kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
- Dateiformat: PDF
- Grösse: 2.77 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Multimodal Composing in Classrooms".
Kommentar verfassen