Merely Players? (PDF)
Actors' Accounts of Performing Shakespeare
(Sprache: Englisch)
Merely Players? marks a groundbreaking departure in Shakespeare studies by giving direct voice to the Shakespearean performer. It draws on three centuries worth of actors' written reflections on playing Shakespeare and brings together the dual worlds of...
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
Fr. 123.90
inkl. MwSt.
- Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Merely Players? (PDF)“
Merely Players? marks a groundbreaking departure in Shakespeare studies by giving direct voice to the Shakespearean performer. It draws on three centuries worth of actors' written reflections on playing Shakespeare and brings together the dual worlds of performance and academia, providing a unique resource for the student and theatre-lover alike.
Autoren-Porträt von Jonathan Holmes
Jonathan Holmes is lecturer in Drama at Royal Holloway, University of London. His research interests include Renaissance Drama in performance, early twentieth century systems of actor training, and poetry in performance. He has published in Shakespeare Survey, New Theatre Quarterly and Studies in Renaissance Drama. He also works as a theatre director.
Bibliographische Angaben
- Autor: Jonathan Holmes
- 2004, 224 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1134363834
- ISBN-13: 9781134363834
- Erscheinungsdatum: 02.08.2004
Abhängig von Bildschirmgrösse und eingestellter Schriftgrösse kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Grösse: 1.70 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Merely Players?"
0 Gebrauchte Artikel zu „Merely Players?“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Merely Players?".
Kommentar verfassen