Media Economics (PDF)
Theory and Practice
(Sprache: Englisch)
This thoroughly updated third edition focuses on the primary concerns of media economics, the techniques of economic and business analysis, and the overall characteristics of the media environment; and explores contemporary business practices within spec
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Produktdetails
Produktinformationen zu „Media Economics (PDF)“
This thoroughly updated third edition focuses on the primary concerns of media economics, the techniques of economic and business analysis, and the overall characteristics of the media environment; and explores contemporary business practices within spec
Bibliographische Angaben
- 2003, 3. Auflage, 312 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Alison Alexander, James Owers, Rodney A. Carveth, C. Ann Hollifield, Albert N. Greco
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1135623791
- ISBN-13: 9781135623791
- Erscheinungsdatum: 08.12.2003
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eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Grösse: 2.60 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
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