Mathematics Teacher Noticing (PDF)
Seeing Through Teachers' Eyes
(Sprache: Englisch)
This is the first book to examine research on mathematics teacher noticing---how teachers pay attention to and make sense of what happens in the complexity of instructional situations.
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
Fr. 92.90
inkl. MwSt.
- Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Mathematics Teacher Noticing (PDF)“
This is the first book to examine research on mathematics teacher noticing---how teachers pay attention to and make sense of what happens in the complexity of instructional situations.
Autoren-Porträt
Miriam Gamoran Sherin is an Associate Professor of Learning Sciences in the School of Education and Social Policy at Northwestern University.Victoria R. Jacobs is an Associate Professor of Mathematics Education in the School of Teacher Education and a member of the Center for Research in Mathematics and Science Education at San Diego State University.
Randolph A. Philipp is a Professor of Mathematics Education in the School of Teacher Education and a member of the Center for Research in Mathematics and Science Education at San Diego State University.
Bibliographische Angaben
- 2011, 280 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Miriam Sherin, Vicki Jacobs, Randy Philipp
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1136838260
- ISBN-13: 9781136838262
- Erscheinungsdatum: 01.02.2011
Abhängig von Bildschirmgrösse und eingestellter Schriftgrösse kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Grösse: 2.60 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Mathematics Teacher Noticing"
0 Gebrauchte Artikel zu „Mathematics Teacher Noticing“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Mathematics Teacher Noticing".
Kommentar verfassen