Marketing Research for the Tourism, Hospitality and Events Industries (PDF)
(Sprache: Englisch)
This is a user-friendly textbook that contains essential information on how to conduct research on visitor trends, experiences, preferences and lifestyles, shedding light on customer preferences, product changes, promotional efforts and pricing differences...
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
Fr. 78.90
inkl. MwSt.
- Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Marketing Research for the Tourism, Hospitality and Events Industries (PDF)“
This is a user-friendly textbook that contains essential information on how to conduct research on visitor trends, experiences, preferences and lifestyles, shedding light on customer preferences, product changes, promotional efforts and pricing differences to ensure the destination is successful.
Autoren-Porträt von Bonita Kolb
Bonita Kolb is Emeritus Professor at Lycoming College, Williamsport, USA, currently living in Nashville, Tennessee.
Bibliographische Angaben
- Autor: Bonita Kolb
- 2018, 1. Auflage, 232 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 135170222X
- ISBN-13: 9781351702225
- Erscheinungsdatum: 29.01.2018
Abhängig von Bildschirmgrösse und eingestellter Schriftgrösse kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Grösse: 6.61 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Marketing Research for the Tourism, Hospitality and Events Industries"
0 Gebrauchte Artikel zu „Marketing Research for the Tourism, Hospitality and Events Industries“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Marketing Research for the Tourism, Hospitality and Events Industries".
Kommentar verfassen