Marketing Analytics (PDF)
Statistical Tools for Marketing and Consumer Behavior Using SPSS
(Sprache: Englisch)
Marketing Analytics provides guidelines in the application of statistics using SPSS for students and professionals using quantitative methods in Marketing and Consumer Behaviour.
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
Fr. 65.90
inkl. MwSt.
- Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Marketing Analytics (PDF)“
Marketing Analytics provides guidelines in the application of statistics using SPSS for students and professionals using quantitative methods in Marketing and Consumer Behaviour.
Autoren-Porträt von José Marcos Carvalho de Mesquita, Erik Kostelijk
José Marcos Carvalho de Mesquita is Professor of Marketing at FUMEC University, Brazil, and visiting researcher at University of Connecticut, USA. Erik Kostelijk is Associate Professor of Marketing at the Amsterdam School of International Business of the University of Applied Sciences in Amsterdam, the Netherlands.
Bibliographische Angaben
- Autoren: José Marcos Carvalho de Mesquita , Erik Kostelijk
- 2021, 1. Auflage, 210 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1000481719
- ISBN-13: 9781000481716
- Erscheinungsdatum: 01.11.2021
Abhängig von Bildschirmgrösse und eingestellter Schriftgrösse kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Grösse: 4.12 MB
- Ohne Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kommentar zu "Marketing Analytics"
0 Gebrauchte Artikel zu „Marketing Analytics“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Marketing Analytics".
Kommentar verfassen