Management of Marketing (ePub)
(Sprache: Englisch)
The text provides information on the core elements of the subject of marketing without the depth that often surrounds these to ensure that the basic concepts are easily identifiable and accessible. Students on MBA courses often do not have time to read a...
sofort als Download lieferbar
eBook (ePub)
Fr. 50.90
inkl. MwSt.
- Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Management of Marketing (ePub)“
The text provides information on the core elements of the subject of marketing without the depth that often surrounds these to ensure that the basic concepts are easily identifiable and accessible. Students on MBA courses often do not have time to read a long text as they are studying many subjects, therefore they require a good, basic guide pitched at the appropriate level to be able to be absorbed quickly but still provide enough of a strategic element to stretch them.Written by a successful author team, Management of Marketing covers the key topics of the marketing component of an MBA course and provides a good balance of theory and application to ensure both aspects of the core concepts are covered.
Autoren-Porträt von Paul Reynolds, Geoff Lancaster
Geoff Lancaster, Paul Reynolds
Bibliographische Angaben
- Autoren: Paul Reynolds , Geoff Lancaster
- 2005, 304 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1136386033
- ISBN-13: 9781136386039
- Erscheinungsdatum: 02.06.2005
Abhängig von Bildschirmgrösse und eingestellter Schriftgrösse kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Grösse: 9.79 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Management of Marketing"
0 Gebrauchte Artikel zu „Management of Marketing“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Management of Marketing".
Kommentar verfassen