Malcolm McDonald on Marketing Planning (ePub)
- Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
A primer for marketing professionals and students, the second edition of Malcolm McDonald On Marketing Planning provides a clear guide to marketing planning. Focusing on the practical application of marketing planning, this book will guide readers through the production of a marketing plan that has real world application. Key content includes defining markets and segments, setting marketing objectives and strategies, advertising and sales promotion strategies, and price and sales strategies.
With an emphasis on practicality, this fully revised second edition has been thoroughly overhauled to contain new content on the essentials of marketing planning and the strategic marketing process.
Online resources include multiple templates as a practical toolkit for marketing planning.
- Autor: Malcolm McDonald
- 2016, 2. Auflage, 192 Seiten, Englisch
- Verlag: Kogan Page
- ISBN-10: 0749478225
- ISBN-13: 9780749478223
- Erscheinungsdatum: 03.11.2016
Abhängig von Bildschirmgrösse und eingestellter Schriftgrösse kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
- Dateiformat: ePub
- Grösse: 4.44 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
eBooks und Audiobooks (Hörbuch-Downloads) mit der Familie teilen und gemeinsam geniessen. Mehr Infos hier.
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Malcolm McDonald on Marketing Planning".
Kommentar verfassen