Making Language Visible in Social Studies (ePub)
A Guide to Disciplinary Literacy in the Social Studies Classroom
(Sprache: Englisch)
Making Language Visible in Social Studies provides clear guidance on how language is used in the discipline and provide practical tools to empower teachers to teach language in the service of social studies disciplinary genres.
sofort als Download lieferbar
eBook (ePub)
Fr. 36.90
inkl. MwSt.
- Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Making Language Visible in Social Studies (ePub)“
Making Language Visible in Social Studies provides clear guidance on how language is used in the discipline and provide practical tools to empower teachers to teach language in the service of social studies disciplinary genres.
Autoren-Porträt von Sharon Besser, Ruslana Westerlund
Sharon Besser is a teacher educator, curriculum writer, and researcher who looks at problems in education through the lens of Systemic Functional Linguistics. She has over 25 years of experience locally and internationally in support of Multilingual learners.Ruslana Westerlund is an educational consultant, author, keynote speaker, and researcher of disciplinary literacy through Systemic Functional Linguistics with more than 25 years of experience in the field of Multilingual learner education.
Bibliographische Angaben
- Autoren: Sharon Besser , Ruslana Westerlund
- 2024, 1. Auflage, 222 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1003850057
- ISBN-13: 9781003850052
- Erscheinungsdatum: 13.02.2024
Abhängig von Bildschirmgrösse und eingestellter Schriftgrösse kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Grösse: 1.54 MB
- Ohne Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kommentar zu "Making Language Visible in Social Studies"
0 Gebrauchte Artikel zu „Making Language Visible in Social Studies“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Making Language Visible in Social Studies".
Kommentar verfassen