Learning through Collective Memory Work / Bristol Studies in Comparative and International Education (ePub)
Troubling Testimonio in Post-war Peru
(Sprache: Englisch)
This book chronicles the postwar experiences of the children of MRTA members in Peru, exploring struggles over memory, truth and societal stigma. It contributes to testimonio research in education and advocates learning from war-torn nations as sites of knowledge production and creativity.
Erscheint am 01.01.2025
eBook (ePub)
Fr. 53.90
inkl. MwSt.
- Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Learning through Collective Memory Work / Bristol Studies in Comparative and International Education (ePub)“
This book chronicles the postwar experiences of the children of MRTA members in Peru, exploring struggles over memory, truth and societal stigma. It contributes to testimonio research in education and advocates learning from war-torn nations as sites of knowledge production and creativity.
Autoren-Porträt von Goya Wilson Va´squez
Goya Wilson Vásquez is Senior Research Associate at the University of Bristol.
Bibliographische Angaben
- Autor: Goya Wilson Va´squez
- 2025, First Edition, 240 Seiten, Englisch
- Verlag: Bristol University Press
- ISBN-10: 1529237882
- ISBN-13: 9781529237887
- Erscheinungsdatum: 01.01.2025
Abhängig von Bildschirmgrösse und eingestellter Schriftgrösse kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Learning through Collective Memory Work / Bristol Studies in Comparative and International Education"
0 Gebrauchte Artikel zu „Learning through Collective Memory Work / Bristol Studies in Comparative and International Education“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Learning through Collective Memory Work / Bristol Studies in Comparative and International Education".
Kommentar verfassen