Learner Interactions in Massive Private Online Courses (PDF)
By employing learning analytics methodology and big data in Learning Management Systems (LMSs), this volume conducts data-driven research to identify and compare learner interaction patterns in Massive Private Online Courses (MPOCs).
- Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
By employing learning analytics methodology and big data in Learning Management Systems (LMSs), this volume conducts data-driven research to identify and compare learner interaction patterns in Massive Private Online Courses (MPOCs).
Gang Cheng is an associate professor at The Open University of China, where he directs the Department of Learning Resource and Digital Library. His research interests include Resource and environment of digital learning, Learner support, and Learning Analytics.
- Autoren: Di Sun , Gang Cheng
- 2022, 1. Auflage, 108 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1000755819
- ISBN-13: 9781000755817
- Erscheinungsdatum: 11.08.2022
Abhängig von Bildschirmgrösse und eingestellter Schriftgrösse kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
- Dateiformat: PDF
- Grösse: 2.03 MB
- Ohne Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Learner Interactions in Massive Private Online Courses".
Kommentar verfassen