Kipling's Children's Literature (PDF)
Language, Identity, and Constructions of Childhood
(Sprache: Englisch)
Despite Kipling's popularity as an author and his standing as a politically controversial figure, much of his work has remained relatively unexamined due to its categorization as 'children's literature.' Sue Walsh challenges the apparently clear division...
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
Fr. 64.90
inkl. MwSt.
- Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Kipling's Children's Literature (PDF)“
Despite Kipling's popularity as an author and his standing as a politically controversial figure, much of his work has remained relatively unexamined due to its categorization as 'children's literature.' Sue Walsh challenges the apparently clear division between 'children's' and 'adult' literature, suggesting new directions for postcolonial and childhood studies and interrogating the way biographical criticism on children's literature in particular has tended to supersede and obstruct other kinds of readings.
Autoren-Porträt von Sue Walsh
Sue Walsh is a lecturer in the Department of English and American Literature at the University of Reading, UK.
Bibliographische Angaben
- Autor: Sue Walsh
- 2016, 186 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1317108973
- ISBN-13: 9781317108979
- Erscheinungsdatum: 22.04.2016
Abhängig von Bildschirmgrösse und eingestellter Schriftgrösse kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Grösse: 2.79 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Kipling's Children's Literature"
0 Gebrauchte Artikel zu „Kipling's Children's Literature“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Kipling's Children's Literature".
Kommentar verfassen