Innovations in Science Teacher Education in the Asia Pacific (ePub)
(Sprache: Englisch)
The chapters in this book will focus on pre-service and in-service science teacher education, because both are equally important. With case studies for China, Japan, Korea and Taiwan topics include: Professional Development of Chemistry Teachers in the New...
sofort als Download lieferbar
eBook (ePub)
Fr. 135.90
inkl. MwSt.
- Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Innovations in Science Teacher Education in the Asia Pacific (ePub)“
The chapters in this book will focus on pre-service and in-service science teacher education, because both are equally important. With case studies for China, Japan, Korea and Taiwan topics include: Professional Development of Chemistry Teachers in the New Curriculum, Using Classroom Observation to Assist Teacher Professional Development and Science Teacher Education and Science as Inquiry: Promises and Dilemmas.
Bibliographische Angaben
- 2014, Englisch
- Herausgegeben: Chen-Yung Lin
- Verlag: Emerald Group Publishing Limited
- ISBN-10: 178190703X
- ISBN-13: 9781781907030
- Erscheinungsdatum: 27.01.2014
Abhängig von Bildschirmgrösse und eingestellter Schriftgrösse kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Grösse: 5.31 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Family Sharing
eBooks und Audiobooks (Hörbuch-Downloads) mit der Familie teilen und gemeinsam geniessen. Mehr Infos hier.
Kommentar zu "Innovations in Science Teacher Education in the Asia Pacific"
0 Gebrauchte Artikel zu „Innovations in Science Teacher Education in the Asia Pacific“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Innovations in Science Teacher Education in the Asia Pacific".
Kommentar verfassen