Inclusive Schooling Practices Tip V 45#3 (PDF)
FROM WHY TO HOW
(Sprache: Englisch)
First published in 2006, this is volume 45, number 3, the Summer 2006 edition of Theory into Practice. This edition includes articles on 1:1 instruction, collaborative planning, comprehensive school reform and inclusive schools, classroom peer support,...
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
Fr. 37.90
inkl. MwSt.
- Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Inclusive Schooling Practices Tip V 45#3 (PDF)“
First published in 2006, this is volume 45, number 3, the Summer 2006 edition of Theory into Practice. This edition includes articles on 1:1 instruction, collaborative planning, comprehensive school reform and inclusive schools, classroom peer support, assumptions and additional resources for use in the classroom.
Autoren-Porträt
Douglas Fisher
Bibliographische Angaben
- 2021, 1. Auflage, 88 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Douglas Fisher
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1135067457
- ISBN-13: 9781135067458
- Erscheinungsdatum: 20.07.2021
Abhängig von Bildschirmgrösse und eingestellter Schriftgrösse kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Grösse: 4.82 MB
- Ohne Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kommentar zu "Inclusive Schooling Practices Tip V 45#3"
0 Gebrauchte Artikel zu „Inclusive Schooling Practices Tip V 45#3“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Inclusive Schooling Practices Tip V 45#3".
Kommentar verfassen