Improving Service-Learning Practice / Advances in Service-Learning Research (ePub)
Research on Models to Enhance Impacts
(Sprache: Englisch)
This fifth book in the Advances in Service-Learning Research series continues to expand the discussion of service-learning research and practice. The chapters were selected through a refereed, blind-review process from papers presented at the 4th Annual...
sofort als Download lieferbar
eBook (ePub)
Fr. 65.90
inkl. MwSt.
- Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Improving Service-Learning Practice / Advances in Service-Learning Research (ePub)“
This fifth book in the Advances in Service-Learning Research series continues to expand the discussion of service-learning research and practice. The chapters were selected through a refereed, blind-review process from papers presented at the 4th Annual International K-H Service-Learning Research Conference held October 2004 in Greenville, South Carolina. The chapters focus on topics that address a variety of issues in higher education and teacher education and are organized into four sections.
Bibliographische Angaben
- 2005, 249 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Susan Root, Jane Callahan
- Verlag: Information Age Publishing
- ISBN-10: 1607526875
- ISBN-13: 9781607526872
- Erscheinungsdatum: 01.11.2005
Abhängig von Bildschirmgrösse und eingestellter Schriftgrösse kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Grösse: 4.99 MB
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Improving Service-Learning Practice / Advances in Service-Learning Research"
0 Gebrauchte Artikel zu „Improving Service-Learning Practice / Advances in Service-Learning Research“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Improving Service-Learning Practice / Advances in Service-Learning Research".
Kommentar verfassen