Horizontal Learning in the High Middle Ages (PDF)
Peer-to-Peer Knowledge Transfer in Religious Communities
(Sprache: Englisch)
Cohabiting peers learned from one another in medieval religious communities (11th-12th century), not top-down but peer-to-peer. This volume focuses on the way in which day-to-day interpersonal exchanges of knowledge functioned in practice.
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
Fr. 0.00
inkl. MwSt.
- Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Horizontal Learning in the High Middle Ages (PDF)“
Cohabiting peers learned from one another in medieval religious communities (11th-12th century), not top-down but peer-to-peer. This volume focuses on the way in which day-to-day interpersonal exchanges of knowledge functioned in practice.
Autoren-Porträt
Long Micol : Micol Long is a Senior Postdoctoral Research Fellow of the Research Foundation-Flanders (FWO) based at Ghent University.Snijders Tjamke :
Tjamke Snijders is Collection Expert Book History at KU Leuven Libraries Special Collections.Vanderputten Steven :
Steven Vanderputten is Full Professor in Medieval History at Ghent University.
Bibliographische Angaben
- 2019, 1. Auflage, 302 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Micol Long, Tjamke Snijders, Steven Vanderputten
- Verlag: Walter de Gruyter
- ISBN-10: 9048532914
- ISBN-13: 9789048532919
- Erscheinungsdatum: 19.07.2019
Abhängig von Bildschirmgrösse und eingestellter Schriftgrösse kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Grösse: 1.92 MB
- Ohne Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kommentar zu "Horizontal Learning in the High Middle Ages"
0 Gebrauchte Artikel zu „Horizontal Learning in the High Middle Ages“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Horizontal Learning in the High Middle Ages".
Kommentar verfassen