Harvard University Public Class: Detail Is The Key of Success (ePub)
(Sprache: Chinesisch)
As Lao Tzu said thousands of years ago: "e;Confront the difficult while it is still easy; accomplish the great task by a series of small acts."e; Details decide the direction in great events while lay a solid foundation in daily affairs. Pay...
sofort als Download lieferbar
eBook (ePub)
Fr. 6.90
inkl. MwSt.
- Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Harvard University Public Class: Detail Is The Key of Success (ePub)“
As Lao Tzu said thousands of years ago: "e;Confront the difficult while it is still easy; accomplish the great task by a series of small acts."e; Details decide the direction in great events while lay a solid foundation in daily affairs. Pay attention to those details that seem not worth mentioning, and then you will find that they are actually a significant amount of wealth from God, which will polish your lifetime. So let's leaf through !
Bibliographische Angaben
- Autor: Yang Yuping
- 2012, 192 Seiten, Chinesisch
- Verlag: XinXueTang
- ISBN-10: 7514204873
- ISBN-13: 9787514204872
- Erscheinungsdatum: 01.06.2012
Abhängig von Bildschirmgrösse und eingestellter Schriftgrösse kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Grösse: 22 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Chinesisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Family Sharing
eBooks und Audiobooks (Hörbuch-Downloads) mit der Familie teilen und gemeinsam geniessen. Mehr Infos hier.
Kommentar zu "Harvard University Public Class: Detail Is The Key of Success"
0 Gebrauchte Artikel zu „Harvard University Public Class: Detail Is The Key of Success“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Harvard University Public Class: Detail Is The Key of Success".
Kommentar verfassen