Handbook of Classroom Management (PDF)
(Sprache: Englisch)
An authoritative treatment of the latest science and development in the study of classroom management in schools, this comprehensive volume collects scholarship and cutting-edge research for graduate students and faculty of psychology, teacher education,...
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
Fr. 172.90
inkl. MwSt.
- Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Handbook of Classroom Management (PDF)“
An authoritative treatment of the latest science and development in the study of classroom management in schools, this comprehensive volume collects scholarship and cutting-edge research for graduate students and faculty of psychology, teacher education, curriculum and instruction, special education, and beyond.
Autoren-Porträt
Edward J. Sabornie is Professor in the College of Education in the Department of Teacher Education and Learning Sciences at North Carolina State University, USA.Dorothy L. Espelage is William C. Friday Distinguished Professor of Education in the School of Education at University of North Carolina, USA.
Bibliographische Angaben
- 2022, 3. Auflage, 592 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Edward J. Sabornie, Dorothy L. Espelage
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 100063518X
- ISBN-13: 9781000635188
- Erscheinungsdatum: 22.09.2022
Abhängig von Bildschirmgrösse und eingestellter Schriftgrösse kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Grösse: 83 MB
- Ohne Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kommentar zu "Handbook of Classroom Management"
0 Gebrauchte Artikel zu „Handbook of Classroom Management“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Handbook of Classroom Management".
Kommentar verfassen