Fundamentals of Business Marketing Research (ePub)
(Sprache: Englisch)
Fundamentals of Business Marketing Research examines recent industrial/business research, evaluates its current effectiveness, and offers suggestions for future use. This unique book includes and is based on Business Marketing: A Twenty Year Review, a...
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Produktdetails
Produktinformationen zu „Fundamentals of Business Marketing Research (ePub)“
Fundamentals of Business Marketing Research examines recent industrial/business research, evaluates its current effectiveness, and offers suggestions for future use. This unique book includes and is based on Business Marketing: A Twenty Year Review, a thorough study of industrial/business research from 1978-1997 with critical commenta
Autoren-Porträt von Richard E Plank, David A Reid, J David Lichtenthal
Richard E. Plank, David A. Reid and J. David Lichtenthal
Bibliographische Angaben
- Autoren: Richard E Plank , David A Reid , J David Lichtenthal
- 2020, 1. Auflage, 312 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1000156826
- ISBN-13: 9781000156829
- Erscheinungsdatum: 24.07.2020
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eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Grösse: 3.30 MB
- Ohne Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
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