Formative Assessment in a Brain-Compatible Classroom (ePub)
How Do We Really Know They're Learning?
(Sprache: Englisch)
How can students knock the top off any test? That's one of the 14 key questions that Dr. Marcia L. Tate answers in Formative Assessment in a Brain-Compatible Classroom: How Do We Really Know They're Learning? Although teachers find some types of assessments...
sofort als Download lieferbar
eBook (ePub)
Fr. 36.90
inkl. MwSt.
- Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Formative Assessment in a Brain-Compatible Classroom (ePub)“
How can students knock the top off any test? That's one of the 14 key questions that Dr. Marcia L. Tate answers in Formative Assessment in a Brain-Compatible Classroom: How Do We Really Know They're Learning? Although teachers find some types of assessments difficult to grade, these assessments are often the only way to know how well certain students are learning. Tate describes the theories behind various assessment types and addresses specific ways to create brain-compatible learning environments that foster high achievement. Educators reading this book will be able to maximize the use of assessment, empowering all students to succeed.
Bibliographische Angaben
- Autor: Marcia L. Tate
- 2016, 184 Seiten, Englisch
- Verlag: Learning Sciences International
- ISBN-10: 1941112668
- ISBN-13: 9781941112663
- Erscheinungsdatum: 12.04.2016
Abhängig von Bildschirmgrösse und eingestellter Schriftgrösse kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Grösse: 2.69 MB
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Formative Assessment in a Brain-Compatible Classroom"
0 Gebrauchte Artikel zu „Formative Assessment in a Brain-Compatible Classroom“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Formative Assessment in a Brain-Compatible Classroom".
Kommentar verfassen