European Theatre Performance Practice, 1750-1900 (ePub)
(Sprache: Englisch)
This volume contains key articles and chapters which represent both seminal and innovative scholarship on European theatre performance practice from 1750 to 1900, with a particular focus on acting and performance, staging (including set design and...
sofort als Download lieferbar
eBook (ePub)
Fr. 396.90
inkl. MwSt.
- Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „European Theatre Performance Practice, 1750-1900 (ePub)“
This volume contains key articles and chapters which represent both seminal and innovative scholarship on European theatre performance practice from 1750 to 1900, with a particular focus on acting and performance, staging (including set design and lighting), and audiences. The selection of significant texts on this rich period of theatre history features detailed analysis as well as more focussed investigations and captures the dynamic and variegated nature of European theatre throughout the late-eighteenth and nineteenth centuries.
Autoren-Porträt
Jim Davis is Professor of Theatre Studies at the University of Warwick, UK.
Bibliographische Angaben
- 2016, 538 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Jim Davis
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1351938290
- ISBN-13: 9781351938297
- Erscheinungsdatum: 05.12.2016
Abhängig von Bildschirmgrösse und eingestellter Schriftgrösse kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Grösse: 11 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "European Theatre Performance Practice, 1750-1900"
0 Gebrauchte Artikel zu „European Theatre Performance Practice, 1750-1900“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "European Theatre Performance Practice, 1750-1900".
Kommentar verfassen