Entrepreneurship for the Creative and Cultural Industries (PDF)
(Sprache: Englisch)
This book will teach the basics of business in a way relevant to the challenges of running a small business marketing a creative product.Whether it is understanding the basics of business language or using social media marketing, this textbook covers the...
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Produktinformationen zu „Entrepreneurship for the Creative and Cultural Industries (PDF)“
This book will teach the basics of business in a way relevant to the challenges of running a small business marketing a creative product.Whether it is understanding the basics of business language or using social media marketing, this textbook covers the entrepreneurial skills required to succeed in the creative sector.
Autoren-Porträt von Bonita M. Kolb
Bonita M. Kolb is Professor Emeritus of Business Administration at LycomingCollege, USA.
Bibliographische Angaben
- Autor: Bonita M. Kolb
- 2020, 2. Auflage, 258 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1000039978
- ISBN-13: 9781000039979
- Erscheinungsdatum: 19.03.2020
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eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Grösse: 2.41 MB
- Ohne Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
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