Enriching English Cb 3 (18-19) / HarperCollins (PDF)
(Sprache: Englisch)
Enriching English is a language-through-literature course which aims to build in students the foundations of the English language. The series introduces students to the world of literature through a variety of classic and contemporary texts authored by...
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
Fr. 10.00
inkl. MwSt.
- Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Enriching English Cb 3 (18-19) / HarperCollins (PDF)“
Enriching English is a language-through-literature course which aims to build in students the foundations of the English language. The series introduces students to the world of literature through a variety of classic and contemporary texts authored by upcoming as well as renowned authors. Students are introduced to the nuances of language through focused tasks that make learning an enjoyable activity.
Autoren-Porträt von NO AUTHOR
Paromita Roy has taught at The Heritage School, Kolkata. She has over two decades of experience as a teacher.
Bibliographische Angaben
- Autor: NO AUTHOR
- 2020, 128 Seiten, Englisch
- Verlag: Harper Collins
- ISBN-10: 9390221978
- ISBN-13: 9789390221974
- Erscheinungsdatum: 07.10.2020
Abhängig von Bildschirmgrösse und eingestellter Schriftgrösse kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Grösse: 148 MB
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Family Sharing
eBooks und Audiobooks (Hörbuch-Downloads) mit der Familie teilen und gemeinsam geniessen. Mehr Infos hier.
Kommentar zu "Enriching English Cb 3 (18-19) / HarperCollins"
0 Gebrauchte Artikel zu „Enriching English Cb 3 (18-19) / HarperCollins“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Enriching English Cb 3 (18-19) / HarperCollins".
Kommentar verfassen