Educating for Diversity and Social Justice / Routledge Research in Education (PDF)
(Sprache: Englisch)
Drawing on both empirical research and pedagogical theory, this book offers an account of how rapid social change is generating new challenges and priorities for schools, provides insightful examples of how educators are productively responding to these...
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
Fr. 84.90
inkl. MwSt.
- Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Educating for Diversity and Social Justice / Routledge Research in Education (PDF)“
Drawing on both empirical research and pedagogical theory, this book offers an account of how rapid social change is generating new challenges and priorities for schools, provides insightful examples of how educators are productively responding to these challenges, and provides key frames of reference (generalizable to broader school populations) to support educators in addressing cultural diversity and social change in just and equitable ways.
Autoren-Porträt von Amanda Keddie
Amanda Keddie is a Research Fellow at the University of Queensland, Australia.
Bibliographische Angaben
- Autor: Amanda Keddie
- 2012, 188 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1136465456
- ISBN-13: 9781136465451
- Erscheinungsdatum: 12.03.2012
Abhängig von Bildschirmgrösse und eingestellter Schriftgrösse kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Grösse: 1.35 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Educating for Diversity and Social Justice / Routledge Research in Education"
0 Gebrauchte Artikel zu „Educating for Diversity and Social Justice / Routledge Research in Education“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Educating for Diversity and Social Justice / Routledge Research in Education".
Kommentar verfassen