Early Years Second Language Education / Routledge Research in Early Childhood Education (PDF)
International perspectives on theory and practice
(Sprache: Englisch)
This book explores language learning in early years education in a wide range of geographical contexts with a focus on second language learning and bilingualism.
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
Fr. 66.90
inkl. MwSt.
- Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Early Years Second Language Education / Routledge Research in Early Childhood Education (PDF)“
This book explores language learning in early years education in a wide range of geographical contexts with a focus on second language learning and bilingualism.
Autoren-Porträt
Sandie Mourão is an independent scholar, teacher educator, author and educational consultant specializing in early years language education.Mónica Lourenço is an Invited Assistant Professor at the Department of Education, University of Aveiro, Portugal, with a special interest in early years plurilingualism.
Bibliographische Angaben
- 2014, 260 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Sandie Mourão, Mónica Lourenço
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1134507739
- ISBN-13: 9781134507733
- Erscheinungsdatum: 20.11.2014
Abhängig von Bildschirmgrösse und eingestellter Schriftgrösse kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Grösse: 3.71 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Early Years Second Language Education / Routledge Research in Early Childhood Education"
0 Gebrauchte Artikel zu „Early Years Second Language Education / Routledge Research in Early Childhood Education“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Early Years Second Language Education / Routledge Research in Early Childhood Education".
Kommentar verfassen