Digital Learning in High-Needs Schools (PDF)
A Critical Approach to Technology Access and Equity in PreK-12
(Sprache: Englisch)
Digital Learning in High-Needs Schools examines the challenges and affordances that arise when high-needs school communities integrate educational technologies into their unique settings.
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
Fr. 63.90
inkl. MwSt.
- Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Digital Learning in High-Needs Schools (PDF)“
Digital Learning in High-Needs Schools examines the challenges and affordances that arise when high-needs school communities integrate educational technologies into their unique settings.
Autoren-Porträt
Heejung An is Professor in the Department of Educational Leadership and Professional Studies in the College of Education at William Paterson University of New Jersey, USA.David A. Fuentes is Interim Associate Dean and Professor in the College of Education at William Paterson University of New Jersey, USA.
Bibliographische Angaben
- 2023, 1. Auflage, 258 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Heejung An, David A. Fuentes
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1000882446
- ISBN-13: 9781000882445
- Erscheinungsdatum: 21.06.2023
Abhängig von Bildschirmgrösse und eingestellter Schriftgrösse kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Grösse: 5.67 MB
- Ohne Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kommentar zu "Digital Learning in High-Needs Schools"
0 Gebrauchte Artikel zu „Digital Learning in High-Needs Schools“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Digital Learning in High-Needs Schools".
Kommentar verfassen