Dialoguing across Cultures, Identities, and Learning (ePub)
Drawing on Dialogical Self Theory, this book presents a new framework for social and cultural identity construction in the literacy classroom, offering possibilities for how teachers might adjust their pedagogy to better support the range of cultural stances present in all classrooms.
- Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Drawing on Dialogical Self Theory, this book presents a new framework for social and cultural identity construction in the literacy classroom, offering possibilities for how teachers might adjust their pedagogy to better support the range of cultural stances present in all classrooms.
Jennifer Clifton is Assistant Professor, Department of English (Rhetoric and Writing Studies), The University of Texas at El Paso, USA.
- Autoren: Bob Fecho , Jennifer Clifton
- 2016, 162 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1317331605
- ISBN-13: 9781317331605
- Erscheinungsdatum: 04.10.2016
Abhängig von Bildschirmgrösse und eingestellter Schriftgrösse kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
- Dateiformat: ePub
- Grösse: 1.11 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Dialoguing across Cultures, Identities, and Learning".
Kommentar verfassen