Dialectics of Knowing in Education (PDF)
Transforming Conventional Practice into its Opposite
(Sprache: Englisch)
Dialectics of Knowing strengthens the philosophical basis of formal education that has been weakened by neoliberalism over the past thirty years. This book will help scholars and practitioners to transform their education theories and practices in ways that...
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
Fr. 60.90
inkl. MwSt.
- Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Dialectics of Knowing in Education (PDF)“
Dialectics of Knowing strengthens the philosophical basis of formal education that has been weakened by neoliberalism over the past thirty years. This book will help scholars and practitioners to transform their education theories and practices in ways that encourage democracy, emancipation, social action, culture, inquiry and creativity.
Autoren-Porträt von Neil Hooley
Dr Neil Hooley is an Honorary Fellow in the College of Arts and Education, Victoria University Melbourne. He has interests in Democracy and Social Justice, Philosophy of Education, Pragmatism, Critical Theory and Action Research. He supports recognition, respect and reconciliation between the Indigenous and non-Indigenous peoples of Australia.
Bibliographische Angaben
- Autor: Neil Hooley
- 2018, 1. Auflage, 228 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 0429858086
- ISBN-13: 9780429858086
- Erscheinungsdatum: 14.08.2018
Abhängig von Bildschirmgrösse und eingestellter Schriftgrösse kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Grösse: 1.92 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Dialectics of Knowing in Education"
0 Gebrauchte Artikel zu „Dialectics of Knowing in Education“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Dialectics of Knowing in Education".
Kommentar verfassen