Customer Experience Analytics (PDF)
How Customers Can Better Guide Your Web and App Design Decisions
(Sprache: Englisch)
An unprecedented guide to user experience (UX) analytics, this book closes a mission-critical skill gap and enables business professionals in a digital-first world to make smart, effective, and quick decisions based on experience analytics.
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
Fr. 40.90
inkl. MwSt.
- Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Customer Experience Analytics (PDF)“
An unprecedented guide to user experience (UX) analytics, this book closes a mission-critical skill gap and enables business professionals in a digital-first world to make smart, effective, and quick decisions based on experience analytics.
Autoren-Porträt von Akin Arikan
Akin Arikan has over 20 years of experience working with customers in the field of digital intelligence and is an award-winning industry speaker, a published author on multichannel marketing, a frequent contributor to magazines, and a blogger. Akin is a director of product at Contentsquare, a popular customer experience analytics and optimization solution, and a guest lecturer on the first-of-its-kind Cross-Channel Management certificate program at the University of St. Gallen.
Bibliographische Angaben
- Autor: Akin Arikan
- 2023, 1. Auflage, 340 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1000828980
- ISBN-13: 9781000828986
- Erscheinungsdatum: 13.02.2023
Abhängig von Bildschirmgrösse und eingestellter Schriftgrösse kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Grösse: 27 MB
- Ohne Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kommentar zu "Customer Experience Analytics"
0 Gebrauchte Artikel zu „Customer Experience Analytics“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Customer Experience Analytics".
Kommentar verfassen