Cultures of Commodity Branding (ePub)
(Sprache: Englisch)
The contributions in this volume document, both in past social contexts and recent ones, the need to understand branded commodities as part of a broader continuum with techniques of gift-giving, ritual, and sacrifice.
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Produktdetails
Produktinformationen zu „Cultures of Commodity Branding (ePub)“
The contributions in this volume document, both in past social contexts and recent ones, the need to understand branded commodities as part of a broader continuum with techniques of gift-giving, ritual, and sacrifice.
Autoren-Porträt
Edited by Bevan, Andrew; Wengrow, David
Bibliographische Angaben
- 2016, 267 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Andrew Bevan, David Wengrow
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1315430878
- ISBN-13: 9781315430874
- Erscheinungsdatum: 16.06.2016
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eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Grösse: 16 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
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