Cultural-Historical Perspectives on Teacher Education and Development (ePub)
Learning Teaching
(Sprache: Englisch)
This book is an international volume which clarifies the purpose of initial (pre-service) teacher education and continuing professional development, and the role of universities and higher education personnel in these processes.
sofort als Download lieferbar
eBook (ePub)
Fr. 76.90
inkl. MwSt.
- Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Cultural-Historical Perspectives on Teacher Education and Development (ePub)“
This book is an international volume which clarifies the purpose of initial (pre-service) teacher education and continuing professional development, and the role of universities and higher education personnel in these processes.
Autoren-Porträt
Viv Ellis is University Lecturer in Educational Studies at the University of Oxford, UK.Anne Edwards is Professor of Education in the Department of Education at the University of Oxford, UK, and a Visiting Professor at the University of Oslo, Norway.
Peter Smagorinsky is Professor of English Education at the University of Georgia, USA.
Bibliographische Angaben
- 2010, 272 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Viv Ellis, Anne Edwards, Peter Smagorinsky
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1135281556
- ISBN-13: 9781135281557
- Erscheinungsdatum: 21.01.2010
Abhängig von Bildschirmgrösse und eingestellter Schriftgrösse kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Grösse: 1.53 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Cultural-Historical Perspectives on Teacher Education and Development"
0 Gebrauchte Artikel zu „Cultural-Historical Perspectives on Teacher Education and Development“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Cultural-Historical Perspectives on Teacher Education and Development".
Kommentar verfassen