Counting What Counts (ePub)
Reframing Education Outcomes
(Sprache: Englisch)
Overemphasizing test scores as measures of achievement is potentially harmful to education. The contributors identify key traits such as mindset, motivation, social skills, creativity, and entrepreneurial spirit that students, teachers, and schools need to...
sofort als Download lieferbar
eBook (ePub)
Fr. 51.90
inkl. MwSt.
- Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Counting What Counts (ePub)“
Overemphasizing test scores as measures of achievement is potentially harmful to education. The contributors identify key traits such as mindset, motivation, social skills, creativity, and entrepreneurial spirit that students, teachers, and schools need to acknowledge and cultivate. Educators are asked to shift the evaluation paradigm to focus on a multiplicity of skills necessary for success in the 21st century.
Bibliographische Angaben
- 2015, 1. Auflage, 200 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Yong Zhao
- Verlag: Solution Tree Press
- ISBN-10: 1936763591
- ISBN-13: 9781936763597
- Erscheinungsdatum: 23.10.2015
Abhängig von Bildschirmgrösse und eingestellter Schriftgrösse kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Grösse: 1.89 MB
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Counting What Counts"
0 Gebrauchte Artikel zu „Counting What Counts“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Counting What Counts".
Kommentar verfassen