Contemporary Selling (PDF)
Building Relationships, Creating Value
(Sprache: Englisch)
This is the only book that combines full coverage of up-to-date personal selling processes with a straightforward look at sales management practices, delivered in a way that students want to learn and instructors want to teach. It enables salespeople to...
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
Fr. 142.90
inkl. MwSt.
- Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Contemporary Selling (PDF)“
This is the only book that combines full coverage of up-to-date personal selling processes with a straightforward look at sales management practices, delivered in a way that students want to learn and instructors want to teach. It enables salespeople to build relationships successfully and create value with customers.
Autoren-Porträt von Mark W. Johnston, Greg W. Marshall
Mark W. Johnston is the Alan and Sandra Gerry Professor of Marketing and Ethics at Rollins College in Florida, USA, and is a consultant for firms in the personal health care, chemical, transportation, service, and telecommunications industries.Greg W. Marshall is the Charles Harwood Professor of Marketing and Strategy at Rollins College in Florida, USA, and is a Professor of Marketing and Sales at the Aston Business School in Birmingham, UK.
Bibliographische Angaben
- Autoren: Mark W. Johnston , Greg W. Marshall
- 2021, 6. Auflage, 436 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 100042863X
- ISBN-13: 9781000428636
- Erscheinungsdatum: 01.08.2021
Abhängig von Bildschirmgrösse und eingestellter Schriftgrösse kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Grösse: 19 MB
- Ohne Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kommentar zu "Contemporary Selling"
0 Gebrauchte Artikel zu „Contemporary Selling“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Contemporary Selling".
Kommentar verfassen