Contemporary Issues in Marketing and Consumer Behaviour (ePub)
(Sprache: Englisch)
This third edition of Contemporary Issues in Marketing and Consumer Behaviour has been revised and updated to reflect the fast-changing world we live in.
sofort als Download lieferbar
eBook (ePub)
Fr. 65.90
inkl. MwSt.
- Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Contemporary Issues in Marketing and Consumer Behaviour (ePub)“
This third edition of Contemporary Issues in Marketing and Consumer Behaviour has been revised and updated to reflect the fast-changing world we live in.
Autoren-Porträt von Elizabeth Parsons, Pauline Maclaran, Andreas Chatzidakis, Rachel Ashman
Elizabeth Parsons is Professor of Marketing at the University of Liverpool, UK.Pauline Maclaran is Professor of Marketing and Consumer Research at Royal Holloway, University of London, UK.
Andreas Chatzidakis is Professor of Marketing at Royal Holloway, University of London, UK.
Rachel Ashman is Senior Lecturer in Marketing at the University of Liverpool, UK.
Bibliographische Angaben
- Autoren: Elizabeth Parsons , Pauline Maclaran , Andreas Chatzidakis , Rachel Ashman
- 2023, 3. Auflage, 206 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1000898261
- ISBN-13: 9781000898262
- Erscheinungsdatum: 31.07.2023
Abhängig von Bildschirmgrösse und eingestellter Schriftgrösse kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Grösse: 0.69 MB
- Ohne Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kommentar zu "Contemporary Issues in Marketing and Consumer Behaviour"
0 Gebrauchte Artikel zu „Contemporary Issues in Marketing and Consumer Behaviour“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Contemporary Issues in Marketing and Consumer Behaviour".
Kommentar verfassen