Climate Change, The Fourth Industrial Revolution and Public Pedagogies (PDF)
The Case for Ecosocialism
(Sprache: Englisch)
In the context of ongoing debates about climate change, the Fourth Industrial Revolution (4IR), and ecosocialism, this book makes links between these existential issues, focusing on the ways in which they are addressed in the public sphere via public pedagogy.
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
Fr. 26.90
inkl. MwSt.
- Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Climate Change, The Fourth Industrial Revolution and Public Pedagogies (PDF)“
In the context of ongoing debates about climate change, the Fourth Industrial Revolution (4IR), and ecosocialism, this book makes links between these existential issues, focusing on the ways in which they are addressed in the public sphere via public pedagogy.
Autoren-Porträt von Mike Cole
Mike Cole is Professor in Education in The International Centre for Public Pedagogy at the University of East London, UK. He is the author of Trump, the Alt-Right and Public Pedagogies of Hate and for Fascism: What is To Be Done? (Routledge, 2020) and Theresa May, The Hostile Environment and Public Pedagogies of Hate and Threat: The Case for a Future Without Borders (Routledge, 2020).
Bibliographische Angaben
- Autor: Mike Cole
- 2020, 1. Auflage, 118 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1000197859
- ISBN-13: 9781000197853
- Erscheinungsdatum: 08.10.2020
Abhängig von Bildschirmgrösse und eingestellter Schriftgrösse kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Grösse: 1.84 MB
- Ohne Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kommentar zu "Climate Change, The Fourth Industrial Revolution and Public Pedagogies"
0 Gebrauchte Artikel zu „Climate Change, The Fourth Industrial Revolution and Public Pedagogies“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Climate Change, The Fourth Industrial Revolution and Public Pedagogies".
Kommentar verfassen