circularity in learning (PDF)
(Sprache: Englisch)
This special issue of Kybernetes continues the relationship between the journal and the American Society for Cybernetics (ASC). It contains papers arising from (and hence constitutes the proceedings of) the ASC conference on the theme "e;Acting,...
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
Fr. 225.90
inkl. MwSt.
- Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „circularity in learning (PDF)“
This special issue of Kybernetes continues the relationship between the journal and the American Society for Cybernetics (ASC). It contains papers arising from (and hence constitutes the proceedings of) the ASC conference on the theme "e;Acting, Learning, Understanding"e; held in collaboration with the Institute for Educational Cybernetics (IEC) of Bolton University between 27 July and 3 August 2013. This was only the second conference the ASC has held outside the North America and was intended to emphasise the international nature of the society-more than half the Executive Board members live outside North America!
Bibliographische Angaben
- 2014, 252 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: David Griffiths, David Chapman, Chris Bissell, Philip Baron, Ranulph Glanville
- Verlag: Emerald Group Publishing Limited
- ISBN-10: 178441686X
- ISBN-13: 9781784416867
- Erscheinungsdatum: 11.11.2014
Abhängig von Bildschirmgrösse und eingestellter Schriftgrösse kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Grösse: 5.95 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Family Sharing
eBooks und Audiobooks (Hörbuch-Downloads) mit der Familie teilen und gemeinsam geniessen. Mehr Infos hier.
Kommentar zu "circularity in learning"
0 Gebrauchte Artikel zu „circularity in learning“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "circularity in learning".
Kommentar verfassen