Children's Spirituality in Early Childhood Education (PDF)
Theory to Practice
(Sprache: Englisch)
This pioneering volume provides a thorough understanding of children's spirituality from a holistic development perspective and explores the ways early childhood educators can nurture spirituality in the secular classroom.
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
Fr. 63.90
inkl. MwSt.
- Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Children's Spirituality in Early Childhood Education (PDF)“
This pioneering volume provides a thorough understanding of children's spirituality from a holistic development perspective and explores the ways early childhood educators can nurture spirituality in the secular classroom.
Autoren-Porträt von Jennifer Mata-McMahon, Patricia Escarfuller
Jennifer Mata-McMahon is Associate Professor of Early Childhood Education and Director of the Sherman Center for Early Learning in Urban Communities at the University of Maryland, Baltimore County, USA.Patricia Escarfuller holds a certification as an AMI Montessori Elementary Teacher and as a K-12 Art Teacher. She currently teaches second-grade Social Studies and Science in Spanish and in English at Lakeland Elementary Middle School, USA.
Bibliographische Angaben
- Autoren: Jennifer Mata-McMahon , Patricia Escarfuller
- 2023, 1. Auflage, 160 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1000904237
- ISBN-13: 9781000904239
- Erscheinungsdatum: 19.07.2023
Abhängig von Bildschirmgrösse und eingestellter Schriftgrösse kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Grösse: 7.53 MB
- Ohne Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kommentar zu "Children's Spirituality in Early Childhood Education"
0 Gebrauchte Artikel zu „Children's Spirituality in Early Childhood Education“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Children's Spirituality in Early Childhood Education".
Kommentar verfassen