Characterizing Pedagogical Flow (PDF)
An Investigation of Mathematics and Science Teaching in Six Countries
(Sprache: Englisch)
Characterizing Pedagogical Flow presents conclusions from a multi-disciplinary, multi-national research project blending quantitative and qualitative approaches through a discourse methodology. The work produced portraits of mathematics and science...
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
Fr. 118.00
inkl. MwSt.
- Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Characterizing Pedagogical Flow (PDF)“
Characterizing Pedagogical Flow presents conclusions from a multi-disciplinary, multi-national research project blending quantitative and qualitative approaches through a discourse methodology. The work produced portraits of mathematics and science education that were dramatically different for each of the countries involved: France, Japan, Norway, Spain, Switzerland, and the United States. To explain these differences, it is proposed that the interaction of curriculum and pedagogy is culturally unique and yields classroom learning experiences that are qualitatively different from country to country. This idea has profound implications for how international education research is interpreted.
Bibliographische Angaben
- 2005, 2002, 230 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: W. H. Schmidt
- Verlag: Springer Netherlands
- ISBN-10: 0306472074
- ISBN-13: 9780306472077
- Erscheinungsdatum: 17.12.2005
Abhängig von Bildschirmgrösse und eingestellter Schriftgrösse kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Grösse: 6.37 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Characterizing Pedagogical Flow"
0 Gebrauchte Artikel zu „Characterizing Pedagogical Flow“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Characterizing Pedagogical Flow".
Kommentar verfassen