Business-to-Business Marketing (ePub)
Business-to-Business Marketing: An African Perspective: How to understand and succeed in business marketing in an emerging Africa is a comprehensive application of the most current research results, concepts and frameworks to the African business-to-business (b-to-b) context.
- Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Business-to-Business Marketing: An African Perspective: How to understand and succeed in business marketing in an emerging Africa is a comprehensive application of the most current research results, concepts and frameworks to the African business-to-business (b-to-b) context.
- Autoren: Richard Owusu , Robert Hinson , Ogechi Adeola , Nnamdi Oguji
- 2021, 1. Auflage, 318 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 0429535414
- ISBN-13: 9780429535413
- Erscheinungsdatum: 17.05.2021
Abhängig von Bildschirmgrösse und eingestellter Schriftgrösse kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
- Dateiformat: ePub
- Grösse: 4.23 MB
- Ohne Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Business-to-Business Marketing".
Kommentar verfassen