Building Tourism Knowledge through Quantitative Analysis (PDF)
(Sprache: Englisch)
This ebook is dedicated to the significant contribution made by Josef Mazanec to tourism research and knowledge throughout his academic career. It offers a cross-section of areas where significant progress has been observed, and areas where more work is...
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
Fr. 225.90
inkl. MwSt.
- Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Building Tourism Knowledge through Quantitative Analysis (PDF)“
This ebook is dedicated to the significant contribution made by Josef Mazanec to tourism research and knowledge throughout his academic career. It offers a cross-section of areas where significant progress has been observed, and areas where more work is required to advance knowledge and decision-making quality in tourism. We also offer some insights into the areas where Mazanec contributed by applying concepts and methods of management science, and deepening our understanding through critical reflection on popular approaches in marketing research.
Bibliographische Angaben
- 2012, 123 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Sara Dolnicar, Andreas H. Zins
- Verlag: Emerald Group Publishing Limited
- ISBN-10: 1781903646
- ISBN-13: 9781781903643
- Erscheinungsdatum: 17.10.2012
Abhängig von Bildschirmgrösse und eingestellter Schriftgrösse kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Grösse: 2.62 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Family Sharing
eBooks und Audiobooks (Hörbuch-Downloads) mit der Familie teilen und gemeinsam geniessen. Mehr Infos hier.
Kommentar zu "Building Tourism Knowledge through Quantitative Analysis"
0 Gebrauchte Artikel zu „Building Tourism Knowledge through Quantitative Analysis“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Building Tourism Knowledge through Quantitative Analysis".
Kommentar verfassen