Building Mentoring Capacity in Teacher Education (PDF)
A Guide to Clinically-Based Practice
(Sprache: Englisch)
Veteran teacher educators outline a developmental approach for supporting mentees as they grow in their careers. Part I outlines key components of the mentoring process and Part II demonstrates how those strategies can support mentees at different stages....
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
Fr. 63.90
inkl. MwSt.
- Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Building Mentoring Capacity in Teacher Education (PDF)“
Veteran teacher educators outline a developmental approach for supporting mentees as they grow in their careers. Part I outlines key components of the mentoring process and Part II demonstrates how those strategies can support mentees at different stages. Included throughout are case studies, activities, and discussion questions.
Autoren-Porträt von John E. Henning, Dianne M. Gut, Pamela C. Beam
John E. Henning is Professor and Dean of the School of Education at Monmouth UniversityDianne M. Gut is Professor of Teacher Education at Ohio University
Pam C. Beam is Lecturer of Teacher Education at Ohio University
Bibliographische Angaben
- Autoren: John E. Henning , Dianne M. Gut , Pamela C. Beam
- 2018, 1. Auflage, 250 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1351260111
- ISBN-13: 9781351260114
- Erscheinungsdatum: 03.09.2018
Abhängig von Bildschirmgrösse und eingestellter Schriftgrösse kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Grösse: 0.92 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Building Mentoring Capacity in Teacher Education"
0 Gebrauchte Artikel zu „Building Mentoring Capacity in Teacher Education“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Building Mentoring Capacity in Teacher Education".
Kommentar verfassen