Building Knowledge in Higher Education (PDF)
This book illustrates how Legitimation Code Theory is helping to transform the field of Higher Education by bringing research together from across the disciplinary map and by enabling practical change in a rigorously theorised way.
- Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
This book illustrates how Legitimation Code Theory is helping to transform the field of Higher Education by bringing research together from across the disciplinary map and by enabling practical change in a rigorously theorised way.
Sioux McKenna is a renowned scholar in higher education studies.
Kirstin Wilmot is an emerging scholar in the field of doctoral education.
All three are associate members of the LCT Centre for Knowledge-Building.
- 2020, 1. Auflage, 312 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Christine Winberg, Sioux McKenna, Kirstin Wilmot
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1000075478
- ISBN-13: 9781000075472
- Erscheinungsdatum: 27.05.2020
Abhängig von Bildschirmgrösse und eingestellter Schriftgrösse kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
- Dateiformat: PDF
- Grösse: 27 MB
- Ohne Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Building Knowledge in Higher Education".
Kommentar verfassen